Uddannelsesvejleder

Under Uddannelsesvejledningen:

Heltidsundervisningen og 10. klasses skolvejleder:

Gitte Shutzman ( 10. klasse, z-klassen og S- klasserne)

dagklassen og P-klasserne

Uddannelsesvejledere: Claus Johnsen (dagklassen og P-klasserne)
    Mobiltelefon: 24 28 75 87
    E-mail: cfh@albertslund.dk

Træffetid:

Gitte:

1. klasse: tirsdag og torsdag 8.30 – 12.30

S1 og S2 : tirsdag og onsdag kl. 14

Claus:

Mandag 9 -14 og onsdag 9 – 12

Ungdommens Uddannelse- og job Albertslund, UU-Vestegnen, tilbyder alle elever i 7. til 10. klasse en række vejledningsaktiviteter, der kan understøtte og kvalificere valget af ungdomsuddannelse.

Ovenstående er en del af vores tilbud. Se Uddannelse- og job Albertslund hjemmeside https://albertslund.dk/boern-og-unge/ungdomsuddannelse for mere information.

Som en del af den unges forberedelse og i forbindelse med snak om valg af uddannelse hjemme anbefaler vi www.ug.dk og www.genvej.nu. Her finder I både inspiration og konkret information om uddannelser og job.

www.e-vejledning.dk er et åbent tilbud til alle, der har brug for vejledning om uddannelse og job. Du kan kontakte en vejleder både dag, aften og weekend enten telefonisk eller pr. mail, chat eller sms